Європейська комісія нарахувала штраф у розмірі 157 мільйонів євро на компанії Gucci, Chloe і Loewe за участь у фіксації цін на їхні товари, що порушує конкурентні правила ЄС. Ці бренди обмежували можливість роздрібних продавців встановлювати власні ціни на товари в інтернеті та офлайн, втручаючись у їхні комерційні стратегії і накладаючи обмеження на знижки та розпродажі. Це призвело до підвищення цін та обмеження вибору для споживачів. Віцепрезидентка ЄК Тереза Рібера підкреслила, що така антиконкурентна поведінка неприпустима, і це рішення є сигналом для всіх галузей, що справедлива конкуренція та захист споживачів мають бути дотримані. Раніше Єврокомісія схвалила угоду про купівлю Versace італійським будинком моди Prada у Capri Holdings.
Related
Опублікувати у
Технології
Італійські “розумні” вітряки підвищують вироблення енергії на 60%
Автор
admin