Volkswagen змінює стратегію в Китаї, починаючи продавати автомобілі, розроблені спільно з FAW, на інших ринках. Першими країнами, де будуть доступні моделі Magotan і Sagitar, стануть країни Близького Сходу. Ці автомобілі будуть пристосовані до місцевих вимог, а можливо, їх продаватимуть під назвами Passat і Jetta. Крім того, Volkswagen планує експортувати автомобілі під брендом Jetta до країн Центральної Азії. У майбутньому вони також запустять чотири нові електрифіковані моделі для доступного сегмента в Китаї, які обіцяють бути досить доступними. Концерн планує до 2030 року випустити близько 50 нових енергоефективних моделей у Китаї, з яких 30 будуть повністю електричними.
Related
Опублікувати у
Новини спорту
Жирона в матчі чемпіонату з Еспаньйолом вийде на поле з Ванатом у складі
Автор
admin
Опублікувати у
Новини України
На нових авто в Україні з’являться етикетки з даними витрати пального
Автор
admin