Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Останнім часом месенджери перетворилися з простої форми комунікації на основний інструмент взаємодії між брендами та споживачами. За словами директора компанії Casino.ua Олександра Бабенка, користувачі все більше витрачають час у чатах, де активно спілкуються з бізнесом. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали ключовими для запуску продуктів, продажу та формування спільнот. Це дозволяє компаніям уникнути залежності від алгоритмів Facebook або Instagram. Компанії використовують месенджери для показу турботи про клієнтів, надаючи їм більше інформації, ніж просто опис продукту. Вони також використовують чат-ботів для підтримки клієнтів та формування ком’юніті навколо своїх продуктів. Більшість клієнтів хочуть отримувати допомогу в режимі реального часу, що свідчить про те, що месенджери стають новим простором для особистіших, швидших і відкритих відносин між компаніями та клієнтами. У майбутньому ці інструменти можуть частково замінити електронну пошту та соціальні мережі в різних галузях.