Компанія Deepal, що є дочірнім брендом китайського автовиробника Changan, потрапила у скандал через відправлення рекламних повідомлень власникам своїх автомобілів через мультимедійну систему без їхнього дозволу. Приблизно 480 тисяч власників отримали ці повідомлення, які рекламували знижку на модель S09. Після цього соцмережі заповнилися критикою проти компанії за порушення приватності та недбалість до власників. У відповідь, Deepal вибачилася перед користувачами та пояснила, що намагалася повідомити про знижку, про яку багато власників не знавали. Генеральний директор Ден Ченхао також вибачився особисто, заявивши, що певна частина власників не була проінформована про акцію через неправильний канал розсилки.
Related
Опублікувати у
Новини України
У Кабміні попередили про фейк щодо ексгумації загиблих поляків
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
🏀Баскетбол [юнаки] 5-9 класи | ФІНАЛ | Пліч-о-пліч [ Етап 5 ] 7.06.25
Автор
admin