Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу

У новині йдеться про те, як push-сповіщення стають все більш ефективним каналом комунікації з користувачами. Українські компанії та ЗМІ використовують цей формат для оперативного інформування про важливі події, такі як повітряні тривоги, правила безпеки та зміни в роботі транспорту. Приватні компанії також активно використовують push-сповіщення, щоб підтримувати зв’язок із клієнтами та швидко передавати важливі оновлення. Для успішного використання цього інструменту важливо дотримуватися правил оптимального часу надсилання, чіткого тексту, персоналізації та тестування контенту. Компанія Reacheffect надає можливість бізнесам налаштовувати кампанії з push-рекламою, аналізувати їх ефективність та отримувати аналітику в реальному часі.