У новині йдеться про те, як push-сповіщення стають все більш ефективним каналом комунікації з користувачами. Українські компанії та ЗМІ використовують цей формат для оперативного інформування про важливі події, такі як повітряні тривоги, правила безпеки та зміни в роботі транспорту. Приватні компанії також активно використовують push-сповіщення, щоб підтримувати зв’язок із клієнтами та швидко передавати важливі оновлення. Для успішного використання цього інструменту важливо дотримуватися правил оптимального часу надсилання, чіткого тексту, персоналізації та тестування контенту. Компанія Reacheffect надає можливість бізнесам налаштовувати кампанії з push-рекламою, аналізувати їх ефективність та отримувати аналітику в реальному часі.
Related
Опублікувати у
Новини світу
Зеленський: В Україні нема жодної електростанції, що не зазнала атаки РФ
Автор
admin
Опублікувати у
Відео
Заява Президента України Володимира Зеленського для медіа 15.12.2025
Автор
admin







