У серпні частка Tesla на ринку електромобілів у США впала до найнижчого рівня за останні вісім років. Як повідомляє Reuters, компанія Ілона Маска втратила своє позиції, зайнявши лише 38% ринку. Це стало наслідком зростання конкуренції, адже інші виробники, такі як Hyundai, Honda, Kia, Toyota та Volkswagen, активно пропонують знижки та вигідні умови лізингу для електрокарів. Хоча продажі Tesla також зросли в серпні, цього було недостатньо, щоб утримати частку ринку через швидке зростання загального попиту на електромобілі. Крім того, важливою причиною падіння продажів є те, що Tesla не оновлювала свій модельний ряд та нові моделі, такі як Cybertruck та оновлений Model Y, не виявилися такими успішними, як очікувалося. Додатково, іміджевий фактор також вплинув на сприйняття бренду Tesla серед американців, зокрема через політичну діяльність Маска та його співпрацю з президентом Трампом. Tesla також опинилася під розслідуванням через затримки у поданні звітів про аварії, що сталися з використанням систем Autopilot та Full Self-Driving.
Related
Опублікувати у
Новини України
Студенти масово беруть відпустки для виїзду за кордон – експерт
Автор
admin