Команда КВЦ “Парковий” вирішила об’єднати маркетинг і продажі в одну систему за допомогою CRM, щоб покращити взаємодію з клієнтами на всіх етапах. Після впровадження NetHunt CRM, команда помітила значне зменшення рутинної роботи на 30% і більше часу для креативу та нових кампаній. CRM дозволила їм відстежувати клієнтський шлях, ефективність каналів залучення та оптимізувати бюджет. Також вони зазначили покращення у швидкості обробки запитів у воронці та підвищення контролю над воронкою та роботою з лідами. Команда відзначила, що вони змогли побудувати систему взаємодії з клієнтами, яка допомагає їм досягати спільних бізнес-цілей ефективніше. Вони вважають CRM не лише інструментом для автоматизації, але й інструментом для зростання та стратегічного розвитку.