Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був змінений вперше з 2003 року. Знак з відомим “S” тепер має плоский дизайн з тонкими контурами та сріблястим кольором, який нагадує матовий алюміній. Це рішення відповідає сучасним вимогам і краще виглядає на екранах смартфонів. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі заявив, що новий логотип відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів і готовність до нової епохи. Оновлений знак спочатку з’явиться на концепт-карах у 2025 році, а потім буде інтегрований у всі моделі бренду. Через незмінні пропорції емблему можна встановити навіть на старі автомобілі без оновлення дизайну.
Related
Опублікувати у
Новини спорту
Травма позбавила Барселону важного гравця центральної лінії на півсезону
Автор
admin