Чому люди обирають Nissan Qashqai: головні переваги оновленого кросовера

Двояке відчуття: чи то ми такі погані журналісти, чи то справді Qashqai – ну дуже гарний кросовер?
Жодного разу не підвів! Нуль причин для позапланового відвідування сервісу. Немає сторонніх звуків у ходовій, хоча за більш ніж п’ятнадцять тисяч кілометрів по не найкращих у світі дорогах могли б з’явитися. Мовчить і салон: жоден «цвіркун» тут не оселився. Оздоблювальні матеріали майже не втратили свого первісного вигляду. Хіба що покриття центрального дисплею виявилося не дуже стійким до подряпин. Втім, тут – як зі смартфоном: дбайливим власникам радимо наклеїти захисну плівку. Тим паче, що офіційні дилери пропонують таку послугу.
Середнє споживання пального перевищувало паспортне приблизно на літр, але й режим журналістської експлуатації мало нагадує стандартні протоколи випробувань автовиробників. Ми час від часу дозволяли собі насолодитися гарною керованістю та чудовою динамікою Nissan Qashqai, натискаючи на акселератор трошки сильніше за необхідне.
Словом, ті, хто вже обрали собі оновлений Qashqai, не чекаючи підсумків нашого тесту, малі рацію. Ну а ті, хто ще не встиг, тепер можуть це зробити з більшою впевненістю. І якщо ми вже не змогли скласти перелік недоліків Nissan Qashqai, то стисло нагадаємо його ключові переваги. 1. Стрімкі та сучасні лінії кузову, вельми цікавий дизайн: наприклад, елементи радіаторної решітки у вигляді коми з тисненням гарячою фольгою під назвою «сатиновий хром». 2. Багатий вже зі старту. Наприклад, всі Qashqai оснащені Apple CarPlay та Android Auto, як і сервісами дистанційного керування NissanConnect. Всім цим зручно керувати з дисплея 12,3” – так, він теж у базі! 3. Величезна кількість систем безпеки та асистентів водія. Найважливіші з останніх можна активувати натисканням лише однієї клавіши. Одразу зможете оцінити, як Nissan Qashqai піклується про вас. 4. У новій комплектації N-Design дуже багато алькантари. Вона присутня також у оздобленні бокової частини крісел. Тому окрім естетики маємо добру практику: з крісел не «вислизаєш» навіть у дуже крутих поворотах! Інноваційний силовий агрегат VС-Тurbo об’ємом 1,5 л не бере безпосередньої участі у обертанні коліс. Бензиновий мотор використовується виключно у якості генератора, а електричний струм, що він його виробляє, подається до батареї та електромотора. Тобто силовий агрегат функціонує у більш сприятливих з технічної точки зору умовах.
А ще на відміну від більшості звичайних гібридів, цей кросовер не має звичної трансмісії у вигляді автомата чи варіатора – йому цілком вистачає редуктора, як в електрокара. Це найпростіший, а тому найбільш надійний аналог трансмісії, який можна собі уявити. 5. Трициліндровий двигун варіює свій робочий об’єм та ступінь стискання – від 8:1 до 14:1 за рахунок зміни висоти підйому поршня, тобто зсуванням ВМТ. Це дозволяє мотору миттєво перемикатися з режиму максимальної економії до режиму максимальної віддачі. 6. З фірмовою e-Pedal Step розгін та гальмування регулюєш лише положенням акселератору. Притиснули – розганяємося, відпустили – гальмуємо. Гальма – лише для остаточної зупинки.